Temptation

Ja så blev jeg fristet.. Var lige inde og lure debatterne på Trendsales Magazine og så faldt jeg over en SenSeo debat. Og det er frygtelig længe siden at jeg har købt nyt kaffe til den, og pludselig blev http://www.kaffepuder.dk/ nævnt - der måtte jeg ind og lure !

Og nøøøj, se hvor meget jeg fik :


1 pakke Nescafé Choco Cappuccino - 27,00

1 pakke Melitta rensetabletter - 22,50

1 pose City Sensations Vienna - 25,00

1 pose City Sensations Rio de Janeiro - 25,00

1 pose Merrild Mokka - 36,00

1 pose City Sensations Sevilla - 25,00

1 pose City Sensations Marrakech - 23,00


Forsendelsesgebyr 65,00
Total : 251,61 DKK

Ihh hvor jeg glæder mig til at smage al den spændende kaffe !!!

Kommentarer

Susie sagde…
Hæ hæ jeps jeg røg også i og bestilte både kaffemaskinen OG lækre puder;))

Knus,
Susie
www.stylemeupplease.blogspot.com
Tina sagde…
Haha, det Magazine er farligt ;-)
Uhh jeg ville også gerne ha den latte selection, meeen det lidt for mange penge lige pt,hehe..

Kram !

Populære opslag