Hyp min hest !

- eller det ville den nok fatte hat af, eftersom den jo var egypter !?!

Kæresten og jeg sad en aften og læste i en "tur-brochure" og der, lige midt i det hele, opdagede vi at man kunne ride på hest, i 2 timer i ørkenen ! Uden guide! Kun med en enkelt egyptisk mand som red foran og viste vej.. Vi var helt vilde og bookede en tur med det samme !

Ja sådan ser vi altså ud til hest,hihi.

Den egyptiske mand der viste vej.

Tina og.. Ja.. Ingenting.. ;-)


Det var intet mindre end en fantastisk oplevelse ! Hvis ikke det var fordi det var så varmt, kunne vi sagtens have redet i mange flere timer ! Og vi fik faktisk slet ikke ondt i bagdelen ;-)
Årh.. Det bekræfter mig endnu mere i, at jeg måske gerne vil arbejde med heste.. Jeg savner at ride. Jeg savner de store flotte dyr, som fascinerer mig så meget ! Især fordi man kan styre dem så let.. Bittesmå bevægelser og de lystrer med det samme !

Bortset fra mandens hest som flere gange forsøgte at bide ham i skoen,haha..

Kommentarer

Populære opslag