Kærligheds-blog-leg

Jeg har tagget mig selv, eller det vil sige, Anja taggede bare "videre" til dem der gerne ville lege med, og det vil jeg !


Legen går ud på at man skriver 7 ting om sit kærlighedsliv, så here goes;

  1. Jeg lader som om jeg er "en kold skid" som bestemt ikke ønsker blomster, chokolade osv.. Men det er faktisk løgn..!
  2. Jeg har været sammen med min nuværende kæreste, som også er far til datteren, i 4 år til august.. Og jeg må indrømme at jeg bare går og venter på at han popper det store spørgsmål..
  3. Selvom jeg godt ved at vi ikke skal have barn nummer 2 endnu, så går jeg alligevel og drømmer lidt om det.. :-)
  4. Jeg er en sucker for bekræftelse, og får jeg det ikke fra min kæreste, så smutter jeg i byen og får det der! Misforstå mig nu endelig ikke - jeg overskrider ingen grænser, hverken mine egne eller kærestens! Og jeg kunne ALDRIG være ham utro..
  5. Valentines Day er noget opreklameret fis! Men alligevel kan jeg godt blive lidt mat i betrækket når jeg hører om andre hvis mænd har forkælet dem og været heeeelt vildt romantiske..
  6. Netdating er klart stedet at score! Jeg tror simpelthen ikke på at man kan (selvfølgelig kan det lade sig gøre, men altså..) møde den eneste ene i byen.. Jeg tror på at et godt og solidt forhold skal startes ordentligt, og ved at lære hinanden at kende.. Måske netop ved at skrive sammen, og måske tale i telefon..
    Jeg mødte faktisk manden i mit liv over nettet :-)
  7. Den sidste "hemmelighed" I får at vide er dette; Manden og jeg har endnu ikke sagt til hinanden at vi elsker hinanden.. Vi siger til gengæld at vi er tossede med hinanden, vilde med hinanden, og forelskede i hinanden. Vi har begge sagt "jeg elsker dig" til andre kærester, og det blir så hurtigt til noget "ligegyldigt" der bare slynges ud hver morgen og hver aften, og hver gang man lægger røret på... Det er "sværere" at sige "jeg er vildt forelsket i dig skat", det er flere ord, og kommer bare ikke ligeså nemt ud.. Så nu nyder vi bare at sige, og høre det :-)
Nåede I heeeelt herned? Det blev ikke for kedeligt? Hihi..
Jeg vil, ligesom Anja, ikke tagge nogen bestemte, blot sende den videre ud i blogland, til dem som gerne vil være med :-)

Kommentarer

Populære opslag