Jeg har været flittig...

- og det er derfor der først kommer indlæg nu..

Jeg (kæresten har også været lidt med) har sat masser af hylder op i lejligheden, og gud hvor er det rart at have fået dét på plads !

Se selv hvor fint det er blevet i "soveværelset" (som er en del af stuen fordi datteren har det rigtige soveværelse) :
Hylderne har ligget i et skab lææænge, og NU skulle de altså bare op ! Hvorfor er det at man (eller i hvert fald os) kan have sådan nogle ting liggende rigtig længe før man får gjort noget ved det? Det er da mildest talt skide irriterende!

Ude i vores gang fik vi også endelig sat vores cremefarvede hylde op, med 3 små fletkurve og 3 små knager. Det pynter helt vildt, og har pludselig givet gangen lidt sjæl.. Dejligt !

I køkkenet er der også blevet sat en super fin hvid hylde op, med en stang og 4 knager forneden. Årh jeg elsker den allerede ! (I skal nok få lov at se billeder så snart hele køkkenet er færdigt!), og den er nu proppet med alle mine kage-bage-ting ! Glæder mig sådan til at køkkenet bliver færdigt!!

Ellers er dagene bare gået.. Måske endda lidt for stærkt.. For lige om lidt rejser vi jo til Egypten. Jeg er gået igang med at pakke kufferten, men jeg synes godt nok det er svært.. Jeg har jo ingen anelse om hvad jeg egentlig burde have med.. Nå, så længe jeg har lidt af hvert så går det hele nok..

Kommentarer

Populære opslag