Tør jeg ?!?

Klokken 12 skal jeg til frisøren.. Og det kunne sagtens være en helt stille og rolig, almindelig hverdags-agtig ting.. Men det er det ikke! For hver gang jeg går til frisøren skal der ske noget nyt!!

Og denne gang jeg har (vist nok) besluttet mig for denne frisure:


Jeg har længe haft lyst til at få kort hår, men hver gang har kæresten overtalt mig til at lade være..
Da jeg så fandt denne frisure tænkte jeg at så måtte vi da begge to være glade. Den er kort, men alligevel ikke SÅ kort..

Men nu er jeg så bare nervøs..
Selvom jeg oprettede en debat på Trendsales hvor jeg spurgte om det ville klæde mig, og alle svarede ja, så er jeg stadig nervøs.. Hvad nu hvis det blir vildt grimt?
Hvad nu hvis frisøren slet ikke forstår hvad jeg beder om?
Hvad nu hvis kæresten dør af grin ?

ARGH!!!!

Kommentarer

Populære opslag