RIGTIG GODT NYTÅR

alle I kære læsere (faste eller ej) !

Jeg har det altid lidt underligt med at "gå ind i et nyt år".. Jeg synes det er underligt at jeg nu skal til at skrive 2010.. Det lyder bare så voldsomt!
Kæresten og jeg taler tit om fx musikken fra 90'erne.. Men for søren, det er jo mange år siden lige pludselig ! Hvis jeg fx ser en film er fra 1995 tænker jeg; "Nårh.. den er ikke så gammel så..". Men jo, det er den jo faktisk lige pludselig !

Anyway, så vil jeg benytte lejligheden til at takke alle mine faste læsere for at.. ja, være faste læsere ;-) Jeg elsker at der rent faktisk er nogen der følger med !
Dog så savner jeg altså lidt kommentarer engang imellem - Hvordan kan det være I ikke kommenterer mere?

Nå, kæresten står og tripper for at få mig med ud under emhætten for at ryge en smøg,hihi.. Så jeg vil smutte igen, og lover at jeg snart tager mig sammen til at smide nogle ordentlige daglige (el næsten daglige) indlæg !!

Rigtig god første dag i det nye år !!!

Kommentarer

Populære opslag