Bye Bye Bom

Ja imorges så jeg sidste afsnit af Strisser på Samsø.. Øv.. Det var nu lidt hyggeligt at sidde og små-savle lidt over Lars Bom hver morgen,hihi..

Nu er spørgsmålet så bare hvilken serie jeg nu skal gå igang med.. Hmm..

Jeg har disse muligheder:

Orange County
McLeods Døtre
Newlyweds

Jeg har allerede set Nikolaj og Julie, Nynne, Rejseholdet, sæson 1-3 af Desperate Housewives, Gilmore Girls, Sex and the City (utallige gange!!), Kongen af Queens og Lost..

Nå, men for lige at snakke lidt mere om strisseren, så synes jeg godt nok det var en fesen slutning! Jeg vil vide mere !! Blev strisser og Ulla gift ? Hvordan blev Cille da hun blev "rigtig" teenager ? ARGH, hader når serien slutter for brat! Jeg føler jeg er gået glip af en heeeeelt masse.. Men der er jo bare ikke mere historie... Suk..

Kommentarer

Tanja sagde…
Ja han er dejlig den knægt ;)

Du skal helt klart se Mcleods Døtre! :D

Husker kun svagt strisser på samsø.. Måske man skulle overveje den igen engang.. Lige nu står den på Heroes og gossip girls.. hehe to meget forskellige genre ;)
Anja sagde…
Tina, her er ingen tvivl - Orange County! Shit det er godt :D You're gonna love Seth!
Kan se min kommentar på det andet indlæg ikke er gået igennem, men super fede æggebægre!
Anonym sagde…
Hejsa! Tak fordi du har meldt dig som fast læser på min blog. Jeg glæder mig, til at følge din!
Tina sagde…
Tanja
Hihi knægt og knægt ;-)
Jeg er igang med McLeods Døtre - den er bare så hyggelig ! Men jeg kommer til at savne at ride :-(
Jeg har den - du må gerne låne ;-)
Tina sagde…
Anja
Igen - har først set disse kommentarer idag - ret irriterende!
Jaah Seth er så sød.. Klart min yndling!!
Tina sagde…
Velkommen til Emma Lovise
Jeg glæder mig også til at få kigget endnu mere på din ;-)

Populære opslag