Bigfoot og Bailey


- eller nærmere Big'Nose' og Bailey (vores lille tossede hund) på aftentur.
Jeg var pakket godt ind, eftersom det jo føles som om det er -23 grader udenfor.. Brrr..

Men selvom det egentlig var for koldt til at gå en lang tur, så havde jeg behov for det.. For lige at clear my mind.. Tænker rigtig meget for tiden..


Hvor vildt det er så mørkt allerede...



Ihh synes det er så hyggeligt at nogle folk stadig lader julelyset være her i januar. Man trænger jo netop til lidt extra "varme" og hygge - tak fremmede mennesker !!



Endnu et af den lille hund der nægter at kigge når "moar" gerne vil tage et billede af ham.. !



Selv stamværtshuset har stadig julelys..
Nøj jeg har været fuld (og dum!) der mange gange..



Ultimativ romantik ! Elsker disse menneskers lille hvide bænk de har stående i forhaven. "pynten" på den blir ofte skiftet, og det er bare så hyggeligt :-)



En glemt julemands-sæk ?!



Home sweet home


Nå nu vil resten af aftenen stå på oprettelse af annoncer på qxl (jeg har fanme mange ting der skal sælges!!), så jeg får travlt..
Husk at holde øje med annoncerne - måske der er noget du kan bruge ;-)

(tjek mine links ude i venstre side!)

Kommentarer

Populære opslag