dam da di da dam

Skrevet igår (uden internet), men blir postet nu:

Jeg er lige kommet hjem fra veninden i Høje Gladsaxe, hvis kæreste kom hjem, og så
"var det jo koldt udenfor".. Så off we go med mig ;-)
Gal en kulde der mødte mig udenfor ! De første 10min frøs jeg så meget at jeg begyndte at
overveje om mine øre og hænder kunne holde til det. Brr.. Da jeg så endelig havde fået varmen
(på cyklen), steg jeg af for at ryge en smøg..
Turen derfra gik dejlig nemt.. Kulden var bare behagelig, men skærende. Forfriskende.. Det var
rart at få renset tankerne på denne cykeltur..

Åh, håber ikke jeg bliver for personlig, eller for filosofisk, men jeg har åbenbart brug for at
skrive.. Jeg ville ønske at jeg kunne finde en måde at tjene på det, på.. Jeg elsker det jo!
Måske jeg skulle forsøge at gå igang med "bog-skrivningen" igen.. Har så mange kladder liggende
jeg for eksempel kunne starte med at redigere i.. Måske der ligger guldkorn?!
Nu vil jeg ryge en smøg.. Jeg har lyst til at ryge mens jeg skriver,
men det går ikke, eftersom jeg sidder i sengen. Kasper har hi-jacket sofaen,
så jeg er forvist herover til, hehe. Heldigvis sker det sjældent, så det
helt okay :-)
Men jeg glæder mig nu rigtig meget til mit næste DIY projekt - det blir
nemlig et lille hyggested ude i køkkenet. Min egen lille oase. Hvor jeg
kan sidde med min computer, min kaffe, og mine smøger - blir skønt :-)
Men først og fremmest prøver jeg at finde en skammel der er høj nok, men
lille nok, eftersom der ikke er ret meget plads.. Det er ikke nemt.
Så snart den er indenfor dørene, arbejder jeg mig udaf, og finder ud af
hvad der passer sammen.

Jeg har enormt lyst til at indrette og gøre ting og sager.. her er desværre
bare ikke så mange muligheder føler jeg.. Jeg kan jo ikke blive med at finde
små oaser,hihi..


Men måske jeg skulle overveje sådan noget her job-mæssigt.. På den ene eller den anden måde..
Måske job-coachen kan guide mig videre.. Nu må vi jo se, hun har ikke engang ringet endnu!

Herude i køkkenet står lidt opvask som jeg ikke nåede inden jeg gik idag.. Det må blive imorgen
eller på mandag.. Mandag blir dog en travl dag, for jeg skal på posthuset, jeg skal handle,
og så blir jeg nødt til at tjekke den badedragt veninde snakkede om.
Det skulle være en eller anden mirakel badedragt i Femilet i Lyngby - måske den er på udsalg?!

Nå det her blev en rigtig lang smøre, og gad vide om I overhovedet er nået helt herned til!?
Hvis I er, så giv lige et praj ;-)

Kommentarer

Populære opslag