Aftenen igår

Da datteren vågnede lidt over 15, kom min veninde som lovet. Vi hyggede nogle timer på børneværelset, hvorefter jeg smuttede i køkkenet og lavede laks (stegt på panden), blandede rodfrugter (der havde ligget i marinade - olie, krydderier og sirup - hele dagen) i ovnen, en lækker grøn salat, og lidt "hjemmelavet" toastbrød med pesto og revet ost.. MUMS! Jeg fik desværre ikke taget nogen billeder..

Da datteren ENDELIG sov, efter en laaang kamp, satte veninden og jeg os i sofaen med en flaske vin og lidt sødt til ganen.. Og så tændte vi for computeren, hvor min veninde så pludselig siger; "Hey.. Kan du lide sådan nogle spil hvor man skal finde ting?!" Øhh ja, det tror jeg nok jeg kan!!
(Spillene hedder rigtigt Hidden Objects Games)

Siden som veninden er totally-in-love-with hedder: http://www.bigfishgames.com/ og den er fantastisk! Jeg kunne bruge timer, uger, måneder, år derinde! Desværre ville det blive ret dyrt for mig i længden.. :-(
Det er sådan at man kan prøve hvert spil i ca en time, og derefter kan man så vælge at købe sig til resten.. Meget smart (for ejerne) egentlig.. Men en smule irriterende når man sidder godt opslugt af et super spændende spil, og så BUM, din free-trial er overstået..! Øv.. Men så kan man jo hoppe videre til næste interessante spil ;-)

Så, ja, vi havde en dejlig aften, og som altid, glæder jeg mig allerede til næste gang vi skal ses !

Kommentarer

Populære opslag