Random Pics

- som I vist aldrig har set...

Tja, det er vist ikke nødvendigt at skrive noget her :)

Solsikke på altanen..

Min hånd, en dag hos Mark..

Køkken/udsigten fra køkkenvinduet

Underlig plakat/tegning/ting ved Nørreport

Lille smugkig på Knaus (vores campingvogn)

Smukhed i haven..

*Luksus Liv* - nice at skrive på en wc-væg i en haveforening :)

Ehm..Mig som I kan se,hehe..

Lille hvid due, lavet af mig i stearin..

Mit overskud er lig nul hertil aften.. Men jeg har haft en fantastisk weekend som jeg forhåbentlig får tid til at fortælle jer om imorgen <3 Men allerførst står den på møde med kommunen imorgen formiddag - baaah.. Men jeg glæder mig faktisk til at tale med min sagsbehandler!

Sov rigtig godt når I kommer dertil - min dyne kalder i hvert fald om et øjeblik :)

Kommentarer

Populære opslag