Årh jeg ku æde dig !!!

I fredags var kæresten og jeg i Tivoli for Suspekt skulle spille kl.22 !

Vi var derinde kl 20.30 ca og var så heldige at vores søde nabo Mia sad næsten allerforrest ved scenen og lovede at reservere en plads til os :) Vi gik derfor lidt rundt, hånd i hånd og nød at være kærester uden barn, bare lige for en aften ;)

Kl 22 var der total proppet foran scenen (læste efterfølgende på FB at der havde været 22.000 mennesker derinde!!) og vi stod på 3-4række ca - perfekt!

Der gøres klar til lidt at drikke !
Åhh... Andreas, din frække mand!

<3 <3

Mums altså !

:) :)

Kuk kuk Andreas ;)

Mmmm..

Fedt lys, fed musik...

Cool Suspekt-flag på scenen

Tjah, Emil er altid lidt små-gay på scenen,hehe..

Men stadig lækker ;)

Uhmm....
Jah jeg var solgt - og tog rigtig mange billeder af Lækkerbuksen som var fræk som altid ! Åh den stemme gør mig helt.. jah.. Wow for hulan da !!

Vi havde en dejlig aften og var helt høje af stemningen - tak Suspekt !

Kommentarer

Regitze sagde…
Den stemme fortryller jo os allesammen altså! Det var en pisse fed koncert :)
Tina sagde…
Ja det har du ret i - han er godt nok også pivfræk altså !
Super cool koncert! Glæder mig mere og mere til 10.september :)

Populære opslag