1stk morgenkompliment !!

For et kort øjeblik siden, var jeg på vej op for at tisse (Knaus har endnu ikke fået installeret et toilet) og da jeg runder det første hjørne, blir jeg tiltalt af to mænd. Den ene griner bare smørret og den anden siger: "Hvaeh, skal du ikke lige hjælpe os med at lege flyttemand? Du ligner en der har størrelsen til at løfte et klaver, Haha..!" Jeg får sagt nej til at hjælpe dem og forklarer at jeg skal slå græs osv, og blir så afbrudt af selvsamme mand: "Hvor skal du hen? Nå tisse, jeg troede du skulle til Farum eller Holte. Så ku du køre med mig, jeg har en Mercedes, den er hurtig og det er jeg også! " Jeg griner lidt småforlegent og bevæger mig langsomt videre kun for at høre ham fortsætte: "Den har ingen bagdør så hva du sidder der kommer du ikke ud før jeg siger til, Haha.."...

Ej okay altså! Bare fordi en mand har passeret de...60?..gir det ham så ret til at opføre sig sådan? Hvis ikke min altoverskyggende høflighed og morgengroggy-hed havde stoppet mig, var jeg nok kommet til at sige noget til ham... Syns sgu det var ubehøvlet!!!
Published with Blogger-droid v1.7.1

Kommentarer

Litzy sagde…
Puha at nogle folk kan tillade sig at være så modbydelig.

Desværre er jeg selv den person som først finder på tilbagesvineren når episoden er langt overstået. Ville ønske jeg var bedre til at give igen engang imellem.

Håber deres røv må klø og deres arme være for korte.
Mona sagde…
Hold.nu.kæft. hvor lyder det nederen! Tænk at man kan få sig selv til at være sådan over for andre!?
Tina sagde…
Hej Litzy!
Jah det er simpelthen så irriterende det der med først at komme i tanke om bagefter, hvad man skulle have sagt! Ofte får jeg det faktisk sagt med det samme, men de fangede mig fuldstændig off guard!

Haha, ja lad os håbe det ;)
Tina sagde…
Hej Mona!
Jah undrede mig godt nok også over det! Et eller andet sted, fair nok hvis det havde været en ung fyr - så kom det nok bare forkert ud, og så prøvede han måske i virkeligheden at score mig - men det der´, det var jo helt hen i vejret.. !!
Mette sagde…
Haha.. Gamle stodder altså! Der er sgu ikke andet end at give en tilbagemelding der får ham til at tænke sig bedre om inden han åbner sin beskidte mund næste gang ;)
Tina sagde…
Mette, ville jeg også normalt have gjort, han fangede mig bare virkelig på et dårligt tidspunkt ;)

Populære opslag