Pinsen...

I mandags tog jeg jo som bekendt i haven helt alene og jeg blev og sov til mandag. Op af dagen kom veninde Julia og hendes dejlige Nala vuffer :)




I løbet af dagen gik vi rimelig meget amok i haven - fik klippet hæk osv.. Om eftermiddagen kom mine forældre og hyggede med kaffe og kage :)

Julia og Nala blev og sov og ihh hvor var det hyggeligt :) Vi sad i flere timer i det lille fortelt og spillede Yatzy og snakkede og grinede - skøn aften!

Tirsdag tog vi en tur til Birkerød (af en eller anden årsag vågnede vi begge med en craving for Frøsnappere!?!) og det endte med at vi var i gågaden i Birkerød i næsten 3 timer - vi shoppede, hyggede og spiste lækker mad :)
Tilbage i haven fik jeg endelig slået græsset og Julia fik klippet hækken færdig - dejligt at tage fra haven med god samvittighed ;)
Om et øjeblik spammer jeg jer med havebilleder, for nøj hvor er der blevet fint altså!

Kommentarer

Populære opslag