Cafe Granny's House

Forleden dag var Julia og jeg på cafe Granny's House her i Søborg..

Grundet en dårlig oplevelse dernede for 1,5års tid siden (ikke noget jeg gider komme ind på her..) havde jeg ellers forsvoret at jeg aldrig ville sætte mine ben der igen, meeeen.. det er ret begrænset hvor mange lækre cafeer der ligger her i byen så vi tog derned alligevel..

Tror dog ikke det bliver vores nye stamsted, for priserne er lidt pebrede og kagerne ser bedre ud end de egentlig er - eller også er jeg bare dårlig til at vælge ;)

 Til gengæld er jeg vild med indretningen som er i mange flotte farver og specielle møbler - blandt andet et vitrineskab som er betrukket med Tiger-stof (Årh jeg ville gerne ha det!). Jeg fik desværre ikke taget billeder indenfor (syns det er en smule pinligt når der sidder gæster..) men tog et par stykker udenfor hvor vi sad:

Et stort hvidt "party-telt" var opstillet i gården..
Masser af skønne farver overalt!
Super fin bygning - indgang fra gårdhaven..
Julia venter på nacho's og cola :)
Fin lille opstilling på bordet..
Caffe Latte (som næsten altid smager godt!) og 3 små kager
- Sarah Bernard med appelsin (mums!) , Brownie (mums!) og Toffeekage (meget tør!)

Wannabe Husmor med solen i øjnene ;)
Mine elskede støvler fra Dope <3
Fint spejl på deres badeværelse..
Alt i alt så var det en hyggelig time vi havde dernede på Søborg Hovedgade og vi ender nok med at komme igen en dag - tror dog bare jeg nøjes med en Caffe Latte næste gang ;)

Forresten så kan man købe en masse fine kage-bage-pynte-ting dernede - bare lige så du ved det! Jeg skal klart derned og lure når jeg har råd til sådan noget ;)

Kommentarer

tumling sagde…
Den der ligger på Søborg tov lige mellem pizzamanden og blockbuster er altså ret god :)
Tina sagde…
Den som hører med til pizzariaet? Jamen det er vel ik en rigtig cafe - jeg mener har de god caffe latte og lækker kage? :)
Tumling sagde…
Nej tror ik den hører til da vi var derinde var der ik noget pizza
Rablende mor sagde…
Hej Tina :)
Jeg mangler din adresse så jeg kan sende en pakke til dig :)

Populære opslag