Copenhagen Carneval

Min veninde Laura fik overtalt mig (det var nu ikke så svært,hihi) til at tage med ind og lure det dersens karneval - har jeg faktisk ikke prøvet før..

Vi mødtes ved Rådhuspladsen hvor optoget var igang - jeg fik faktisk kun taget to billeder hele dagen (typisk når der kommer alkohol indendørs,hehe...) og det var faktisk meget sjovt at se !


Da vi begyndte at blive tørstige gik vi ned mod Studiestræde hvor Samsøe & Samsøe havde gang i noget Chill Out med gratis pølser og grøn Tuborg - skide god ide, lige hvad vi trængte til :)
Der stod også en dj og spillede noget lækker stemningsfyldt musik! Og hvis ikke der var fordi vi skulle videre ind i Fælledparken, ja så havde vi nok siddet der nogle timer ;)

I Fælledparken fandt vi ret hurtigt en plads ved et stort hvidt, åbent telt, som spillede VILDT HØJT musik!
Lidt senere kom veninde Helene til, og endnu senere kom veninde Sara og en sjov Morten. Det var en super dejlig dag med godt vejr og skønne mennesker omkring mig - me like :)

Kommentarer

Populære opslag