Så nåede vi sgu hertil - GLÆDELIG JUL !!

Jeg vil gerne starte med at undskylde mit fravær fra bloggen.. Jeg har simpelthen ikke haft tid eller overskud :-(

Jeg har stadig små-ondt i halsen og er ikke helt på toppen, men har været tvunget til at "glemme det lidt" eftersom der har været julefrokost med kærestens venner (+ kærester), kæmpe julefest hos svigerfamilien og julegave-indkøb.. Men nu er vi næsten færdige, mangler lige lidt småting som blir ordnet om et par timer..

Iaften (eftermiddag) smutter vi over til min familie hvor vi skal holde juleaften idag og rigtig hygge os !!
Imorgen eftermiddag skal vi så over til sviger-familien (de vandt i år..) og se Disney Juleshow og ellers bare have en dejlig rolig aften..

Der kommer ingen billeder lige nu, men I skal se al den fine konfekt jeg har lavet :-)

Og så skal I selvfølgelig også se kæresten og jeg klædt ud som Danny Zuko og Sandy !

GLÆD JER :-)

Der kommer ikke flere indlæg fra mig før efter jul, så nu vil jeg bare ønske alle mine kære faste læsere (og dem der ellers læser med)  EN RIGTIG GLÆDELIG JUL :-)

Stort knus fra Tina

Kommentarer

Populære opslag