Mine julegaver (ADVARSEL - der er en del!)


Det nye "bølge-jern" fra Björn Axén.
Jeg elsker det allerede, og resultatet ser I i næste indlæg !


Endnu en Nemi bog til samlingen !
Skøøøønt !!!



Super sød lille bog med børne-citater :-)



Kæmpe stor (og tung!!) lyserød bog med alt fra stiletter til bling bling, til tasker, tøj og meget mere.
Fantastisk bog !



De fineste sølv øreringe som ligner snebolde med diamanter.
Jeg er vild med dem !



Datteren har været kreativ hos dagplejeren og har fingermalet dette (+ en tegning jeg glemte at tage billede af). Vi er nogle meget stolte forældre :-)


Den fedeste kaffemaskine (som jeg har manglet læææænge) !
Glæder mig SÅ meget til den første "rigtige" kop kaffe !




Super sødt jule-serveringsfad.
Glæder mig allerede til at jeg kan bruge det til næste år ;-)



Nå jeg kan altså ikke få vendt billedet korrekt, men gætter på you get the point anyway?
Det er et meget smukt lagkagefad fra Marie Sohl, og det blir fantastisk at servere en hjemmelavet lagkage næste gang !!



Fin termokande som jeg bestemt også har manglet meget længe !



Rigtig sjove udstikkere :-)



Den smukkeste lille stilet til fingerringe.
Aldrig set noget lignende !



Skønt (og specielt) lille stativ til smykker.
De runde kugler for enderne er lilla med hvide prikker - så fint !



Meget smuk opslagstavle indeni lille "skab". SÅ fint !



Den sødeste lille opbevaringsboks :-)

Jeg fik et gavekort til Kvickly på 300,- og fik igår købt dette:


100,- pr. stk - det godt nok billigt, og jeg MÅTTE slå til ;-)

Fææææææærdiiig.. Puuh..


Kommentarer

Populære opslag