Aftensmaden igår

Igår var vi i Føtex hvor vi købte 2kg kyllinge-fileter for kun 100,-, så jeg endte med at lave Wok-kylling med stegte nudler - Mmmm :-)

Jeg startede med at stege kyllingen alene i lidt olivenolie, derefter blandede jeg kartofler og nødder (pinjekerner + cashew) i. Jeg tilsatte så en smule sirup og stegte videre i va 5min.
Da det hele var blevet tilpas stegt, smed jeg blandede grøntsager i (gulerødder, squash, rød peber, babymajs mm) og herefter en dåse kokos-mælk.
Jeg valgte at tilsætte 1 tsk. meget stærk sennep + 1dl mælk + 2 spsk parmesanost + 1spsk ketchup (kun til farve).

Da det hele havde "kogt" et par min blandede jeg en Sweet Chili & Garlic "færdigsovs" i.
Og så valgte jeg at tilsætte en masse knust hvidløg, lidt blandet chili-krydderi + peber.

MUMS det duftede godt !!

Serveret med stegte spinat-nudler !

Prøv lige at se her (dog inden kokosmælk og sovs):


Kommentarer

Populære opslag