Backstreet Boys - årh de var skønne

Ja i tirsdags var jeg jo til Backstreet Boys koncert i Valby - hallen, og det var simpelthen intet mindre end fantastisk !!



De spillede ca 5 sange mere end den playliste vi havde set, og der var masser af de gode gamle klassikere som; "As Long As You Love Me", "Quit Playing Games With My Heart" osv osv...  Åh det var en skøn aften og vi stod vildt godt - der var max 4 "rækker" af mennesker foran os, og masser af luft bag os, så det var bare perfekt !!



Det var sjovt som mit kamera konstant fulgte efter Nick (min "gamle" yndling), hihi :-)

Jeg glæder mig allerede til næste gang de kommer til DK (for jeg blir ALDRIG for gammel til at se mine drenge!!!)..

Årh AJ er også en smuksak (eller også har min smag bare ændret sig lidt,hehe)..
Selv Howie var sgu næsten blevet helt lækker !!

Kommentarer

Populære opslag