Så er jeg tilbage..

for nu om ikke andet..
Overskuddet har virkelig været ikke-tilstedeværende..

Vi har haft en rigtig god, men hektisk jul..

Here goes;

D.20.december skulle vi til "lille-juleaften" hos mandens forældre med heeeeele familien (inkl 723 unger.. ca!). Det var nu rigtig hyggeligt, og der blev danset om juletræet, pakket gaver ud og leget med børnene.

D.23.december fejrede vi så jul hos mine forældre (sammen med mine brødre) og fik dejlig flæskesteg (og hvad der dertil hører) og lækker ris a la mande - og jeg fandt mandlen :-)
Det var en skøn aften (dog lidt små-stressende da der var 2 hunde, vores og lillebror Jimmie's nye hvalp), men vi hyggede os, og endte da også med at komme ret sent hjem..

D.24.december stod den så på and og flæskesteg hos mandens forældre, med hans bedsteforældre og en enkelt faster til morfaderen.. Det var alt i alt en stille og rolig aften med god mad og spændende gaver.
Endnu engang endte vi først derhjemme meget sent..

Så ja, julen har været god, men fordi jeg (og datteren) har været syge, har der været stress på de sidste dage op til.. Og det ærgrer mig lidt.. Men sådan er det..

Jeg håber også at I havde en fantastisk jul :-)

PS: Jeg spammer bloggen nu, for der er SÅ mange indlæg jeg gerne liiiige vil ha på ;-)

Kommentarer

Populære opslag