Til dig

Dette er ikke en kærlighedserklæring, blot lidt tanker til en der (har betydet) betyder en hel del..

Du er savnet og jeg tænker ofte på dig. Du er mange steder (helt usynlig) i mit liv og min hverdag.


Men du skal vide noget - at have dig i sit liv.. det fylder RIGTIG meget! Og hvis nu man har flere ting som fylder, så kan det være svært at få plads..  Jeg har på intet tidspunkt haft lyst til at gøre dig ked eller sur, men jeg har været nødt til at være som jeg var, gøre som jeg gjorde og sige som jeg sagde.

Vi har virkelig haft nogle fede tider sammen, men vi har til gengæld også haft nogle sure. Men er det ikke sådan det er med alle de mennesker der betyder noget? For det gør du, og det er jeg sikker på at du også godt ved.. Inderst inde..

Jeg ønsker dig AL held og lykke fremover, og håber at vi en dag løber ind i hinanden, og jeg ser at det er gået dig rigtig godt..

Kærlig Hilsen mig

Kommentarer

Populære opslag