Tina 17 år

Godaften :-)

Nu smuttede manden i seng, så selvom jeg er mega træt besluttede jeg mig for lige at opdatere herinde..

DIY - økotoget som Laura og jeg skulle med, kørte fra Hovedbanen kl. 21.00. Vi landede så på Lyngby st. ca 20min efter og der blev toget så i 1 time, hvorefter det kørte tilbage til Kbh..
Det var en meget underlig oplevelse. Toget var pyntet (indvendigt) med papir"ting" i neonfarver og farvet papir over lamperne.

Vi sad bare for os selv og observerede og drak vores øko-øl, som by the way smagte rigtig godt :-)



Da vi kom tilbage til Kbh besluttede vi os for at starte på Lurblæseren hvor stemningen var stille og rolig, og alderen ca. 40+. Pludselig kommer en stor gruppe "julefrokost-mennesker" ind af døren og forsvinder nedenunder (hvor vi troede der kun var toiletter!!) men det viser sig at der er total fest i et lille hyggeligt lokale! De spillede kun 90'er musik og vi brugte laaaang tid på at skråle med på Drömhus, Mariah Carey, Backstreet Boys (de skønne drenge!!) og meget andet!

Vi købte selv de første 2-3 øl, men derefter blev de betalt af Maher (sød fyr som bare gerne ville skåle med os..) og som hurtigt fik os hevet med ind i deres gruppe af RIGTIG mange mennesker!!


De sidste par timer af aftenen brugte jeg i selskab med (undskyld jeg har glemt dit navn!) super sød fyr som jeg bare havde det rigtig sjovt med! Var sgu lidt ked af at vi ikke udvekslede numre - tror sgu godt vi kunne være blevet venner!!

Nå anyway - det var en skide sjov aften og vi nød al den opmærksomhed (og gratis øl) vi fik ;-)
Det var skønt at være 17 igen, også selvom det kun var for en aften..


Forresten, jeg har MEGA tømmermænd og er skide træt (sorry hvis det kan mærkes på min skrivemåde..), men jeg nyder sådan at sidde her og skrive og slappe af.. Så måske kommer der et par indlæg mere hertil aften..

Kommentarer

Populære opslag