Muligvis yndlingssangen lige pt...

(dog kun lidt highlights derfra - søg evnt efter sangen på youtube)
"Hell Motherfuckin' Yeah"

*Kejser A*
Du skulle tjekke mig i ringen eller boksen
ex-champ og stadig sulten som Anthony Hopkins
spytter klassiske punches, dengang tilbage i dagen
var jeg Fight-Night fan og så blev jeg champ

*MikL*
2003 - jeg havde lagt en fælde
jeg sku' ha ' tronen taget fra sit helle
6 år senere er jeg stadig fremme i feltet
nu har jeg endelig reddet mig et bælte

Men nu vi syv samuraier der samarbejder
det ku blive en allnighter psyko-cipher
10 års dissing og territorieafpisning
Fight-Night jubilæums-edition
vi ik' fattige på ord
vi glatter ik' ud, vi er gladiatorer
imorgen kolliderer vi igen i Colosseum
i dag fejrer vi jubilæum, I lytter til The Champ !!

Sangen minder mig om den vildeste dag sammen med Kasper..:

17.oktober
Det startede med at Kasper var på arbejde fra kl 9-13.
Klokken 14.45 stod vi ved ingangen til "Walking with dinosaurs" sammen med min svigermor og Kasper's nevø (vores..?) og var klar til en oplevelse!!

Kasper, hans mor, og jeg blev ret skuffede over showet.. "walking with.." - lyder det ikke som om man kommer tæt på, og.. ja.. GÅR sammen med dinoer?!
Det hele var bare et stort teaterstykke med Indiana-Jones-Wannabe som lallede rundt og fortalte historier..
Dinoerne var super flotte, meeeen.. De små havde manderøv og -ben, og de store kørte rundt på kæmpe plader hvis motor larmede! Trist!!

Klokken nærmede sig 17 og vi kørte op foran bygningen hvor der skulle bustes nogle rimes og smides nogle håndtegn.. Vi havde glædet os som små børn til denne dag!!
MC 'sFight Night 2009 (10-års jubilæum) startede klokken 18, og endte med at Pede B vandt (Velfortjent!) og vi kunne gå derfra ca. kl 01.00...
I løbet af de mange timer så vi rigtig mange kendte;
Bai-D (måske med hans far?), Johnny Hefty (muligvis med konen?), Dina(el Nanna om du vil..), Niarn og Rune Klan (som vi faktisk talte med et par minutter udenfor til en smøg..)..

Da vi endelig nåede frem til dagens (nattens) sidste mål, var klokken blevet 03.30 og de 2, nu 30-årige fødselarer var i festligt humør og der blev drukket igennem et par timer..
Gik i seng ca 8, og stod op ca 12, spiste morgenmad, og tog så hjem efter barnet hos farmor og farfar..

Puuh.. Fantastisk dag med Kasper, men nøj der var mange indtryk, følelser, tanker osv...

Men fed fed sang! Hør den!

Kommentarer

Populære opslag