Sjov lille ting fundet hos Maikenp

1. Ting som du aldrig forlader dit hjem uden:
Mobil, pung, nøgler.. Som regel Selina ;-)

2. Favorit makeupmærke:
Hmm.. Sådan et har jeg ikke rigtig.. Men har vist flest Gosh produkter..!

3. Favorit blomst:
Jeg ELSKER solsikke!!

4. Yndlings tøjbutik:
Ja det må jo blive H&M.. Det er billigt og der er VILDT meget at vælge imellem,hehe..

5. Favorit parfume:
Oldschool I know, men jeg er SÅ vild med Cool Water :-)

6. Høje hæle eller flade sko:
Jeg synes mine stiletter er fantastiske, og jeg elsker mig selv i dem,hihi.. Føler mig extra feminin og lækker ;-)

7. Får du gode karakterer?
Jeg går ikke i skole, men da jeg gjorde fik jeg da gode karakterer i dansk og engelsk,hehe..

8. Ynglings farver:
Nyder virkelig farven grøn..

9. Drikker du energi drikke?
Nej jeg synes de smager af sure tæer!! Føj!

10. Drikker du tit juice?
Engang imellem får jeg et trip med Multi-frugt-juicen fra Aldi, men ellers ikke..

11. Kan du lide at svømme?
Nej jeg kan godt lide at pjaske lidt rundt, men jeg er en forfærdelig svømmer!!

12. Bruger du en gaffel til at spise dine pomfritter med?
Det kommer an på hvad jeg ellers spiser..

13. Yndlings cremer:
Uden tvivl Elizabeth Arden!

14. Vil du gerne giftes en dag?
Ja uden tvivl..

15. Bliver du nemt sur?
Nej!! Eller.. joeh det gør jeg måske.. Men jeg syns altid selv at der er en RIGTIG god grund,hehe..

16. Kan du godt lide at jagte spøgelser?
Øhm..?!

17. Har du nogle fobier?
Ikke umiddelbart nej.. Eller jo, jeg synes virkelig at natsværmere er ulækre..!!!

18. Bider du negle?
Ja desværre, men prøver virkelig at lade være.. Det er da også blevet bedre med årene..!

19. Har du nogensinde haft en nær-død oplevelse?
Ja det er da sket en gang eller to..

20. Drikker du kaffe?
Jeps hver dag !!

By the way - jeg håber det er okay jeg har "lånt" denne lille én :-)

Kommentarer

Populære opslag