Jeg kan mærke at jeg lever...!!!

Igår var kæresten og jeg til 30 års fødselsdag og guuuud hvor er jeg smadret idag. Festen startede kl.18.00 og vi kom hjem imorges kl.06.00 - meget lang (men MEGET sjov) fest..!

Idag har jeg mega ondt i mine fødder (havde 9cm høje leopard-stiletter på) og ben og føler nærmest ikke at jeg kan gå.. Puuh har lidt ondt af mig selv.. Men på den anden side, jeg kan da mærke at jeg lever ;-)

Lige nu kæmper kæresten en kamp for at få Selina til at sove, og så snart det lykkedes, står den på Forbrydelsen (vi er 3 afsnit bagud - hurra for vhs!!) og afslapning i sofaen..

Jeg har en gigantisk opvask som jeg burde tage mig af, men det må blive imorgen når Selina sover til middag.. Gab jeg orker det ikke - kommer der ikke en og gør det for mig??

Nå garanteret et meget kedeligt indlæg, men jeg havde bare lige lyst til at skrive..
I må alle have en rigtig dejlig aften!

Knus!

Kommentarer

Populære opslag