KRAVL

af Mads Nygaard - meget underlig bog !

Men jeg fik den læst. Jeg startede da vi var i Egypten og jeg blev færdig forleden dag..

Det er svært at finde på noget at sige om den, men jeg synes alligevel jeg ville gøre jer opmærksom på den.. Her kommer et par udpluk fra bogen;

"Vi havde så mange biler, at jeg nogle gange kom til at sætte mig ind i en, der slet ikke var fars."

"Aksel var en dum neger. Far skulle have hørt Slukøjets historie. Far ville forstå den med det samme."

"Himlen havde stjålet Valdemars stemme og givet ham en ny. En sølle stemme."

"Der var ingen tvivl. Stalden hed Bøflens Hus."

Ja, det er en meget underlig bog - men helt ærlig så læs den ! Det er god underholdning, og den er meget svær at lægge fra sig når man først er kommet igang !!!

Kommentarer

Populære opslag