Copycat !

Ja jeg er også medlem af Buzzador, og jeg må indrømme at jeg synes det er et fantastisk koncept!


Jeg har netop modtaget en lækker pakke med et nyt produkt fra Dove - en shower gel, som gør huden lækker efter bare 7 dage, og betydeligt smukkere efter kun 3 uger - det lyder jo fantastisk !
Indtil nu har jeg brugt den i 3 dage, og jeg er vild med konsistensen!! Den er bare helt perfekt cremet, og rigtig lækker at smøre på..

Jeg glæder mig til at finde ud af om produktet holder hvad det lover !!

I årenes løb har jeg modtaget nogle ret seje ting, det allerførste jeg fik, var Werthers Ægte - ikke vildt spændende, men hey! Gratis slik,hehe..! Og meget sød ting at dele rundt blandt venner og familie :-)
Nummer 2 pakke er den vildeste ever ! Det var min elskede Senseo kaffemaskine ! + en masse forskellig slags kaffe - GEEEENIALT !!  Den står stadig på mit køkkenbord og bliver brugt næsten dagligt !
Jeg har også fået en pakke med Denivit tandpasta, det var sgu også godt !!
Og nu er det så blevet creme - me like ;-)

Hvis I af uforklarlige årsager endnu ikke kender Buzzador, så tjek deres hjemmeside !

Kommentarer

Tanja sagde…
Det super lækkert at kunne afprøve ting af på den måde..
Er første gang jeg prøver det med denne her shower gel.. Den dufter super godt.. Kan jo dufte mig selv laaaaaang tid efter og hele badeværelse, gang og køkken dufter godt af sæbe efter et bad ;)

Ved dog ikke om min hud ligefrem er mere lækker nu en uge efter..
Tina sagde…
Ja præcis, den dufter rigtig dejlig !
Du kan ikke umiddelbart mærke forskel efter en uge?
Tanja sagde…
Ikke rigtig.. måske de par timer efter den er brugt, men går lidt i sig selv..
Tina sagde…
Hmm.. Måske du først virkelig kan se og mærke forskel efter de 3 uger.. :-)

Populære opslag