Argh det er blevet hverdag igen...

og gud hvor jeg synes det er træls! Overskuddet om morgenen er bare lig nul ! Jeg ville meget hellere hoppe i sommerkjolen, smutte i klip-klapperne og spadsere over til morgenmads-buffeten i 25 graders varme.. Øv hvor jeg savner Egypten..

Nå, vil ikke dvæle for længe over det, for så falder humøret sgu bare endnu mere..

Jeg er lidt spændt på Dekoratør-praktikken imorgen.. Gad vide hvordan kvinden jeg skal være sammen med, er.. Gad vide om vi kan sammen? Gad vide om jeg kan løse de opgaver hun vil give mig.. Det er nu lidt spændende!

Men det er godt nok irriterende at jeg ikke kan finde opladeren til min I-pod - så er jeg tvunget til at have 2 telefoner med (en jeg kan ringe fra, og en jeg kan høre musik fra) - det sgu da belastende !! Men musik det vil jeg altså have når jeg skal med bussen fra Buddinge St til Nærum Torv.. Skal forresten også lige have tjekket hvor lang tid det tager.. Mit bud er ca 30min, men nu må vi jo se..

Selvom jeg brænder for at finde et job som jeg ville elske at stå op til om morgenen, så gør tanken om et arbejde mig nu også lidt deprimeret. Hvornår skal jeg så skrive blog? Hvornår skal jeg bage kage? Hvornår skal jeg læse mine bøger? Hvornår skal jeg se mine serier? Hvornår skal jeg være kreativ i køkkenet? (Deraf navnet Wannabehusmor - for jeg ville egentlig elske at gå hjemme og bare gøre alle de ting jeg gerne ville.. Men det er der jo ikke mange penge i, desværre..)..

Nå, jeg er faktisk i et lidt kedeligt humør lige pt, og dette blir bare skrevet fordi jeg nyder lyden af mine fingre der danser over tasteturet. Og fordi manden er ved at putte datteren, som ikke rigtig mener hun skal sove lige pt.. Så jeg sidder bare her og venter på at vores hygge-aften skal gå igang. Med film og chokolade.. Og så har jeg faktisk også købt popcorn hvis humøret er til det.

Jeg tvivler på at der kommer flere indlæg fra mig i aften, så kan I ha en rigtig dejlig tirsdag aften, og ønske mig held og lykke imorgen? ;-) :-)

Kommentarer

Tanja sagde…
Lidt forsinket.. Held og lykke ;)

Hvor jeg godt kender at have det sådan der.. En rigtig øv øv periode..

Jah er død træt af at være syg.. at være blevet mor er fantastisk.. men altså ret unfair man skal sige farvel til søvn og velkommen til sygdom i lange baner..
Tina sagde…
Hihi tak :-)
Skriver imorgen om, hvordan det gik idag - orker det ikke idag, og skal lure Chucky gyser-film med kæresten ;-)

Jah det er dødirriterende at mangle overskud og energi..

Søvn er nu også det værste - det er jo netop det der gør at man ingen energi har. Selvom Selina så godt som sover igennem hver nat, så mangler jeg jo stadig timer for det sidste år,hehe..
Jah sygdom er pludselig kommet til familen lidt oftere, også selvom Selina er i dagpleje og ikke institution..

Lad os håbe det ændrer sig lidt når de blir større ;-)

Populære opslag