Jeg sørger...

For nogle dage siden døde en gammel ven.. En ven som jeg ikke har hængt ud med i flere år. Jeg troede derfor ikke at jeg ville blive specielt berørt af det.. Men få dage efter at jeg fik det af vide, ramte det mig alligevel hårdt :'(
Jeg havde nogle dage hvor jeg nærmest konstant havde tårer i øjnene og hele tiden tænkte på ham..

Brian, jeg håber du er kommet godt afsted på din sidste rejse..
Jeg savner dig allerede og du vil være i mine tanker for altid..
Hvil i fred din dejlige dreng <3

Jah, så derfor har jeg simpelthen ikke haft lysten til at blogge eller bare tjekke min mail.. Jeg håber I bærer over med mig..

Kærlig hilsen Tina.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Kommentarer

tumling sagde…
Øv jeg er ret sikker på jeg godt ved hvem du mener :(
Så det tilfældigvis på FB.. Alt alt for tidlig alder at dø i :(
Tina sagde…
Jah, du er jo også fra Søborg så tænkte nok der var chance for at du enten kendte ham, eller i hvert fald så det på netop FB..
Ja det er meget trist.. Han havde hele livet foran sig :'(
Unknown sagde…
super fin blog du har! :)

kig forbi, og måske bliv fast læser.
- www.joannanielsen.blogspot.com
Tina sagde…
Hej Joanna
Tak skal du have :-)
Jeg har netop meldt mig som fast læser hos dig..
Er du fast læser herinde?
Kh Tina

Populære opslag