En lille opdatering..

Hej :-)

De sidste par dage har været travle - men bestemt kun på den gode måde!

Forleden dag cyklede en veninde og jeg op til haven (og hjem igen) og det var en tur på i alt 34 kilometer - det syns jeg sgu er meget godt gået ;-)
Vi hyggede i haven med øl, musik, snak og lidt havearbejde..

Lørdag cyklede jeg alene til haven for at gøre klar til mandens fødselsdag som skulle holdes deroppe igår. Jeg blev og sov i campingvognen helt alene.. Nøj der var mange lyde, men det vænner man sig jo lynhurtigt til! Jeg sov rigtig dejligt, og vågnede tidligt ved solskin og fuglefløjt <3

Klokken 9.30 kom min far og lillebror med en trailer (og en stor Caffe Latte, mums!) for at hente det sidste affald i haven der skulle køres på genbrugspladsen - tak for hjælpen!

Hvis ikke det var fordi at min telefon var ved at gå død for strøm igår, havde jeg taget en masse billeder af haven, for åh hvor er der blevet fint!
Jeg har stadig en masse projekter i tankerne, men det allerførste bliver at male det sorte skur, hvidt. Ih hvor jeg glæder mig :-)

I får lige et par random billeder fra de sidste par dage;

Sneak Peak af mit outfit..

Håret.. !?

På Christiania med en veninde.. Ahh det var skønt..

Mine negle.. Fint ik? :-)

Just because...hehe

Toiletterne i haveforeningen.. Så hyggeligt at sidde der og kunne læse lidt ;-)

7-kabale der er ved at gå op ;-)

Kommentarer

Populære opslag