Snotforkølet og tanke-kaos!

Ja som overskriften fortæller, så er jeg snotforkølet og har været det et par dage nu. Nøj det er irriterende! Det starter med at være rigtig slemt om morgenen, efter et par timer har jeg det så nogenlunde, og har fx idag været meget kreativ og aktiv i mit køkken (er igang med min første 3-etagers kage), men så når aftenen falder på, så får jeg det rigtig skidt igen...

Lige nu er kl. 22.35 og jeg kan nærmest ikke trække vejret uden at hoste. Har sgu ærlig talt lidt ondt af mig selv..!!

Den skide kage (som jeg jo synes er sjov at lave) optager konstant mine tanker; "Ej små blomster med gul glasur ville være SÅ flot på toppen..", "De små chokolade-skåle fra Jimmie, fyldt med creme og pyntet med Hyldebær.." osv osv osv.. Næsten helt ærgeligt at jeg laver den kage gratis, for guuuud hvor tager den laaaang tid at lave,hehe..

Tænker også på min fryser, som jeg sidder ved siden af lige nu, da Kasper optager stuen sammen med Rocky Balboa, og den er altså utæt! Altså min fryser.. Eller vores fryser er det vel egentlig. Men der er sjaskvådt på gulvet konstant! Min mor mener det er kondensvand fordi den ikke lukker helt tæt! Jamen fantastisk!!!

Nå dette indlæg er vist ikke specielt interessant, men jeg havde bare lyst til at skrive..!

Kommentarer

Populære opslag