Mit nyeste køb

Forleden dag besluttede jeg mig for at kigge lidt på Hennes & Mauritz hjemmeside, og det endte med at jeg fik købt nogle nye fine cocktail kjoler til samlingen (-som vist nok er oppe på ca 48 stk nu...!), 2 cardigans, 1 lilla skjorte til manden, og disse super fede sandaler!!














- som jeg fik for kun 69,95 - det er da et røverkøb!!!


Da de kom ind af døren og jeg viste kæresten dem, nærmest råbte han mig ind i hovedet: "Årh total warrior-kvinde!!" Øhm.. Oki..!?
Jeg er i hvert fald vild med dem, og er igang med at øve mig i at gå i dem,hihi..




Mit andet yndlingskøb skete forleden i Netto, og har intet med mode at gøre, men jeg måtte bare eje dem:


Jeg er, som den opmærksomme tilskuer kan se på det lille stykke pap, nu gået igang med at læse "Forelskede sig til et mareridt" og den er intet mindre end FULDSTÆNDIG FANTASTISK !!!!

Disse bøger fik jeg med hjem for kun 78 kr ialt - elsker billige bøger (når man som jeg har en bogmani kunne det godt gå hen og blive ret dyrt ellers...!)

Kommentarer

Populære opslag