Sex And The City i Danmark!!!!

Ja så skete det! Sex And The City kom til Islands Brygge!! Med lidt hjælp fra Zulu Sommerbio.
Og da vi nærmede os pladsen gik det hurtigt op for mig at jeg vist havde glemt at tænke mig om. Klokken var 20.40 og der var FULDSTÆNDIG PROPPET med mennesker!! Nærmere betegnet piger, tøser, kvinder og damer...!!

Vi havde ingen chancer for at finde et godt sted at sidde, så det endte med at vi satte os bag nogle cykler, ja du læste rigtig, BAG NOGLE CYKLER! Så de første 30-45min brugte vi på at rykke vores ivrige hoveder fra side til side i håb om at kunne se scenen ordentligt, irritere os over folk der ævlede på stien (som vi sad på) og ellers bare småfryse om bagdelen..

Da der pludselig stod PAUSE på skærmen skyndte vi os op efter kaffe og popcorn (underlig kombo, men vi frøs og var sultne..!), og da opdagede vi at folk begyndte at gå. Der var pludselig frie pladser på græsplænen.. Eller i hvert fald plads nok til at vi kunne gå igennem og over på den anden side (på den anden sti, ved de andre cykler), men dér kunne vi se MEGET BEDRE!

Vi blev siddende til der var ca. 20min tilbage af filmen, men så blev jeg nødt til at rejse mig og bevæge mig, for AV mine ben, min bagdel og min ryg.. Men hyggeligt det var det vel...!

Denne histories morale: TÆNK DIG OM TINA !!!!

Kommentarer

Populære opslag