Noget at fejre...

D.27.august havde kæresten holdt mig ud i 3 år - det skulle sgu da fejres!!

Jeg havde brugt det meste af dagen på at lave en meget fin lagkage, men hold kæft et svineri jeg efterlod mig i køkkenet!!!

Anyway så bagte jeg lagkagebundene selv (har jeg aldrig prøvet før), men de blev rigtig gode og holdt sig friske længe! Og så lavede jeg en chokomoussecreme til det nederste lag, og øverste lag kom jeg hjemmelavet hindbærcreme på.
På toppen af kagen er et meget flot sukker-glasurbillede af Selina og jeg, Bailey, ordene: Suspekt, LOC, the number 23 - en meget personlig kage, til en person der betyder alt for mig!
Der er pyntet med flødeskum, sugarpaste hjerter, marcipan, krymmel og chokolade.
Kæresten blev super glad for den, og meget overrasket :-)

Men da jeg var færdig med kagen, og opvasken fyldte mere end 4 bredrøvede flodheste, tænkte jeg; "Tænk hvis der fandtes én der ville ansættes til at vaske sådan noget op..." For jeg mener, den almindelige dagligdags opvask har jeg intet imod, men den her.. Med skåle alle vegne, skeer, knive, bradepander, røremaskiner, elpiskere osv osv osv.. Puuh jeg orker det bare ikke...!

Kommentarer

Populære opslag