Der var engang

for længe siden;


-Så Let-

græder alle så let?
et lille barn
en hospitalseng
jeg græd
men af glæde
og savn?
men kan man savne noget man aldrig har haft?
prøver at overbevise mig selv
en glæde på andres vegne vil jeg tro
men nej, jeg vil også bare gerne have børn



-Fuck Dig-

(akrostikon digt - hvert enkelt forbogstav nedad danner et ord)


Rend mig!
Underlige dig..
Nu er jeg fri!
Endelig fri for dig..


-Værste Date Ever-

vil hellere spise rå lever
kysse med Buffy
bade i blod
end nogensinde at se dig igen

leve af makrel en hel uge
drikke 10 liter banan milkshake
brække mig i en time
end nogensinde at mærke din hånd på mit lår igen

-Den Rene Sandhed-


Min sommerfe
min vinterengel
Tankernes pure opspind går i krig med min sjæl
Alting smuldrer i håbet om gensidig kærlighed

Min efterårsmus
min forårsbi
Kronisk søvnløshed sidder fast i mine knogler
Ingenting er hvad det først ser ud til

Kommentarer

Populære opslag