Pisse uhyggeligt, dét siger jeg dig!!

Dengang jeg boede hjemme hos mine forældre, havde jeg værelse i kælderen.. Det i sig selv er en smule skræmmende ;-)

Men ca en meter fra min seng havde jeg et lille skab stående, med 2-3 hylder i. På hylderne stod en masse plastik champagne-glas (I kender dem godt, de der neon-pang-farver-ting!) og det stod pænt på rad og række.

Flere gange i min tid i kælderen kom der en underlig lyd fra det skab. Det lød som om at en eller anden løftede en hylde og gav slip på den så den knaldede ned "på plads" ! Det var vitterligt lyden af de skide plastik glas der "rørte sig på hylden". Jeg synes det var vildt uhyggeligt men gik alligevel over og åbnede skabet og kiggede hver gang. Men jeg så aldrig noget. Og først da jeg rykkede skabet et andet sted hen holdt lydene op.

Efterfølgende tænkte jeg meget på om der mon var et lille dyr inde i væggen der lavede den mærkelige lyd.. Og da min mor noget tid efter fortalte at de gamle beboere (hvor én af dem rent faktisk døde i huset..) havde en lille hund, syns jeg det var endnu mere uhyggeligt !

 Jeg fik dog aldrig banket hul i væggen for at tjekke ;-)

Har I oplevet noget underligt?

Kommentarer

Populære opslag