Libertiner lyttefest !!

Sidste fredag skulle kæresten og jeg til lyttefest for at høre L.O.C's nye album Libertiner. Og da der på billetten stod "Dresscode: 1950'er stil" gik jeg riiimelig meget i panik!! Hvordan var det nu lige de satte deres hår i 1950? Hvordan skulle snittet på kjolen være? Hvilken farve makeup? Og hvad med neglene??
Men jeg græd min nød på facebook og fik hjælp af skønne Tania, og endte med at se sådan her ud:

 Høj hestehale med krølle i panden og masser af hårlak! Røde læber og røde negle. Perlekæde om halsen og perler i ørene og 2 stk guldringe med røde sten. Sort "skjortekjole" med tyndt rødt bælte i taljen. Rød clutch og sorte pumps..
Jeg undskylder for det virkelig ringe billede, men da dørene gik op til Madeleines Madteater (hvor lyttefesten foregik) gik mit kamera i udu :-( Så min HTC blev brugt i stedet for, og den er ikke altid liiiige nem at holde stille, og slet ikke efter 3-4-5 drinks ;-)

Liam og jeg :-) :-)

Kæresten sammen med rapperen U$O

Søde smilende Liam





Det var en underlig aften.. Og må indrømme at jeg faktisk blev ret skuffet over lyden derinde. Det hed sig jo at det var en lyttefest og så troede jeg faktisk at man ville kunne høre numrene, men det kunne man overhovedet ikke! Lyden var helt vanvittig dårlig, men stemningen var i top!! Kæresten og jeg havde en fantastisk aften <3 p="">

Kommentarer

Populære opslag