Færdigt DIY projekt

Mit køkken er mit fristed, min oase og jeg elsker at være der.

Men det kræver god plads til alle mine ting, og nu er det endelig lykkedes at få alle hylder og skabe op..

Disse fine gamle glasskabe fik jeg lov at tage fra min fars nu solgte butik - tak !




Skabene havde denne farve før:
Men nu er det blevet hvidpigmenterede, og de er bare SÅ flotte !

At få disse skabe op, betød at jeg endelig fik plads til min kaffemaskine (som jeg fik i julegave, men endnu ikke havde prøvet) og nøj hvor er det lækkert med en hel kande kaffe bare til mig ;-)

Mit køkken er generalt blevet rigtig fint og personligt nu synes jeg - og kæresten fik den ide at sætte denne fine ting op over vasken:
Og ja, man er vel kun en rigtig pige hvis man har et spejl i hvert rum ;-)


Jeg er i hvert fald rigtig glad for mit fine nye køkken, nu mangler jeg kun en enkelt hylde til computeren, så jeg rigtig kan sidde derude og hygge mig !

Kommentarer

Populære opslag