fredag den 30. september 2011

Dårlig stil!!

Til dig som har anmeldt mig til kommunen :
Hele sommeren igennem har du sendt mails til kommunen, som omhandler mig. Du beskylder mig for at tjene flere tusind om måneden på mine kager, du "sladrer" om min Egypten tur sidste år (hvilket kommunen udemærket ved!) og du skriver andre underlige ting.. For mig giver det ingen mening! Hvad har jeg nogensinde gjort dig?? Lige en sidste ting - Jeg er meget tæt på at finde ud af hvem du er!!!
 Og NÅR jeg finder ud af det, så politianmelder jeg dig for falske anklager!! Der er ingen vej udenom, du kommer til at stå til regnskab for hvad du har gjort!!

2 kommentarer:

Tine sagde ...

Hej Tina

Jeg er virkelig forarget på dine vegne. Tænk at man kan synke så lavet at man anmelder dig til kommunen.

Det må være en med meget lavt selvværd eller med meget dårlig smag i munden.

Jeg håber du får styr på det hele!!

Tine

Tina sagde ...

Hej Tine!

Jah jeg havde det godt nok underligt med det her!

Det gir absolut heller ingen mening alt det her - hvorfor skal man have så ondt i røven!?!

Tak :)

Knus Tina