lørdag den 2. juli 2011

UPS !

Nu sidder vi her, tre generationer, i haven i regnvejr..
Min mor, min datter og jeg har taget en pigetur herop, og har sovet skønt i nat. Men øv at vågne til det her møg vejr! Håber det snart klarer op så jeg kan gøre klar til loppemarked kl 13..

Min torsdags to-do ER blevet til ta-da, jeg nåede bare ikke på computeren i torsdags - sorry..
Men nøj jeg er glad for det færdige resultat :)

Jeg håber I har en dejlig weekend, og hey! Kryds lige fingre for vejret her hos mig, så jeg kan tjene en masse penge senere ;)

Knus Tina.
Published with Blogger-droid v1.7.2

2 kommentarer:

Tanja sagde ...

Du er vel ikke druknet i regnvejret? :p

Tina sagde ...

Neeej.. Selina er syg med meget høj feber, nu på 6.døgn :( så overskuddet er ikke til at blogge lige nu, desværre..

knus Tina