mandag den 25. juli 2011

ENDELIG !!!

Selina er nu blevet rask igen.. Puuh ha, det har godt nok været hårdt :(

Først var hun syg med meget høj feber og opkast i knap 10 dage,så blev hun rask og næsten normal i ca 3 dage, og så blev hun syg igen i knap 6 dage..

Men NU! Nu er hun vist ovenpå - hun har ikke haft feber i flere dage nu, og er kun en smule pylret nu..

Til gengæld startede Selinas og min ferie idag - så det er nok ikke skide meget blogging det bliver til - medmindre overskuddet er der om aftenen :)

Idag ville jeg bare lige kigge ind og sige at jeg stadig er her, men at jeg altså ikke er tilbage på fuldtid endnu ;)

Håber I stadig er med mig?

Knus Tina

2 kommentarer:

ida r sagde ...

Hej Tina
Jeg har tildelt dig en blogaward på min bog:)
Tjek den ud her http://by-idar.blogspot.com/
k ida

Tina sagde ...

Hej Ida

Ih hvor er du sød :)

Det vil så blive det første jeg skriver her på bloggen efter min pause,hihi..

Tak!

Knus Tina