søndag den 12. juni 2011

Torsdags-tur

YouHeShe og Cover shoppingaften

Masser af iskolde lækre øl !
Udenfor var der siddepladser og rygning tilladt ;)

Massevis af superlækkert tøj !


Flere drikkevarer, her Karl Lagerfeld Coca Cola light og Eve - mums !

Fantastisk smukke tasker !!

Cool dj der spillede super hyggelig musik!

Den skønne Goodiebag vi fik med hjem :)

Gun Britt Star Dust, ShaveSafe og Juhldal Face & Body Oil

Hapsede lige de tomme (meget fine) lyserøde flasker med hjem <3

Skøn t-shirt var også i, meeeen str s/xs??
Jeg har aldrig været til sådan et arrangement før og må indrømme at jeg faktisk syns det var rigtig hyggeligt! Desværre er min økonomi helt hen i vejret for tiden, ellers havde jeg snildt kunne finde nogle ting der bestemt skulle med hjem, for nøj nogle lækre stykker tøj de havde !!

Jeg håber jeg får muligheden for at komme med til sådan et event en anden god gang, for hvor er det skønt med sådan en lækker goodiebag og netop blive præsenteret (på sådan en måde) for et tøjmærke jeg faktisk ikke rigtig kender noget til - super ide !

Var nogen af jer med, den torsdag på Rentemestervej?

Ingen kommentarer: