torsdag den 23. juni 2011

Torsdags To-Do

Mette har simpelthen fået den bedste ide!!

Og jeg vil være med, for hold da op hvor er min liste lang.. Og af en eller anden fjollet grund så blir alle de der små ting bare aldrig færdige - dødirriterende!
Men! Det blir der gjort noget ved nu!!

De første 2 To-Do projekter blir skudt igang idag, og de er følgende:


 Mit køleskab skal have hyldepapir på!!!! Jeg har planlagt det for læææænge siden, men bare ikke fået gjort noget ved det!
Men nu fandt jeg lige det papir det skulle være, så nu går jeg igang :)

De her æsker fra Tiger har jeg haft liggende længe - de skal bruges til nogle af mine mange kage-bage-ting i køkkenet.. Men de skal jo lige pyntes først, og det er så stadig ikke sket..
Men bare rolig - torsdag i næste uge er både køleskab og æsker SÅ fine ;)

2 kommentarer:

Westmose sagde ...

DET køleskab glæder jeg mig godt nok til at se - god arbejdslyst :-)

/Mette

Tina sagde ...

Hehe jo tak! Jeg tror lige det er det der mangler i mit køkken :)


Knus Tina