tirsdag den 28. juni 2011

Så skete det igen..

Hvor blev tiden af? Jeg satte mig ved computeren for at skrive et par indlæg, og vupti, nu er klokken 2! Og hvad nåede jeg? Jah, ik lige det jeg havde haft i tankerne i hvert fald..
Og det bare fordi der var så mange indlæg hos de blogge jeg følger :)
Og rigtig mange har startet nye lækre Give aways som jeg jo også liiiige skulle tilmelde mig, hihi..

Men imorgen, dér sker der noget! Medmindre blogland går amok og jeg igen blir fanget og så derfor har "opbrugt min tid" - for rengøring + opvask + pakken-sammen-til-loppemarked skal der også findes tid til ;)

Godnat allesammen. Og TAK fordi I gider at læse med, 77 faste læsere, det er simpelthen fantastisk :)
Stay endelig tuned, for I blir snart belønnet med en fin fin Give Away :) (+den specielle én a slagsen som jeg nævnte for lidt tid siden) :)

**Knus**
Published with Blogger-droid v1.7.2

2 kommentarer:

Irene sagde ...

Det kender jeg alt for godt, sådan en dag har jeg haft i dag. Havde flere ting på to-do-listen, men nåede ikke så meget længere end en film på dvd´en og masser af bloglæsning. Hmmm... Heldigvis løber vasketøjet ingen steder, men er selvfølgelig meget rart med lidt rent tøj ind i mellem ;o)

Rigtig god weekend!
Kh. Irene

Tina sagde ...

Hej Irene

Jeg undskylder det sene svar, men datteren har været meget syg, og nu er vores ferie startet - så er det ikke nemt at få tid her på bloggen ;)

Haha, ja film og bloglæsning - det kan altså fange :)

Knus Tina