fredag den 24. juni 2011

Pakkeleg - jeg har modtaget! Vil du være med?

Idag kom postmanden med dette til mig:







Det røde armbånd er jeg helt vild med! Og opdager lige at jeg faktisk ikke ejer et eneste rødt armbånd - så win win :)

Jeg fik denne skønne pakke af Birgit - og tusind tak for den! Jeg skal nok finde på noget at bruge alle tingene til! Og poserne - genialt!!

Nu er det så blevet tid til at køre pakkelegen videre her hos mig :)

Jeg skal nu sende en pakke retur til Birgit, og til 2 af jer! De 2 som først skriver sig på herunder dette indlæg, får en pakke hurtigst muligt :) Og så skal I så køre legen videre på jeres egen blog OG sende en pakke retur til mig :)

4 kommentarer:

*Michelle sagde ...

Ej hvor hyggeligt...
Jeg vil da rigtig gerne være med...
Kh Michelle

Tina sagde ...

Hej Michelle!
Fedt at du vil være med :)
Hvis du sender mig en mail med dit navn og adresse (tinanielsen83@hotmail.com) så gør jeg en pakke klar til dig :)

Knus Tina

flet ogsjov sagde ...

Dejligt pakken er nået frem. God fornøjelse, jeg venter spændt på posten og din pakke !

Tina sagde ...

Michelle - husker du at sende mig en mail? :)