torsdag den 23. juni 2011

Ny pynt til væg og arm..




Billedet af pigen i stolen var en forside til en tegneserie (sådan en lille læse-prøve) som hedder Bianca, skrevet af Alexine og You (google dem og titlen hvis du vil vide mere :) )
Jeg syns billedet var så smukt og da jeg havde læst Bianca ville jeg have hende op at hænge ;)

Min kæreste er farvehandler og det er godt nok skønt engang imellem! Især når han kommer hjem med udgåede tapetbøger :) :) I en af dem fandt jeg det gullige tapet, som jeg satte bagved Bianca - er faktisk rigtig glad for resultatet, nu mangler hun bare at finde sin rette plads på væggen :)



Forleden dag fik jeg pludselig øje på min store kasse med smykketing og blev vildt inspireret til at lave et armbånd.. Det blev desværre en smule skævt (låsen sidder på siden af håndleddet, istedet for under som planlagt) men jeg syns faktisk det er meget fint alligevel ;)

Ingen kommentarer: