torsdag den 16. juni 2011

My Precious Garden + Knaus inside

Skønt duftlys og små kaniner hygger sig i vindueskarmen

Knaus er lilla inside ;)

Mer lilla!

En gammel krukke (til lys?) sidder nu og hygger i det lille træ

Ærterne forspires i den lille kurv

Lille lilla vandkande på pind

Lille lilla spand på pind

Tjah, vel egentlig en magasinholder, men nu hænger den altså her ;)

Smuk lilla blomst - som jeg selvfølgelig har glemt hvad hedder,hihi

Lille zink-krukke med 2 glasvaser i - elsker den allerede! Skal bare lige finde på noget at putte i ;)

Skønt lille fuglehus jeg har fået af min mor <3

Endnu en smuk blomst - denne er fra svigermor <3

Et eller andet blev sået og vokser nu riiimelig hurtigt - glæder mig til at finde ud af hvad ;)
Det smukke træ med de smukke lyserøde blomster <3
En lille grå hjertekrukke står og pynter og venter på at blive fyldt med blomster :)

Græsplænen inden den blev slået ;) Glemte desværre at tage billede af græsset efter..
Hyldeblomster.. Right? Håber jeg kan få lavet noget lækker saft af dem!
Vores have ligger på en vej som hedder Æblehaven - meget fint, ik? :)
Nede ved skuret og terrassen var der den grimmeste, tørreste og mest irriterende busk - nu er den snart væk!

Ingen kommentarer: