mandag den 6. juni 2011

Lidt "hælden ud af ørene"-snak og nyeste køb..

Idag skulle jeg jo til samtale på Jobcenteret, men det viste sig at de havde "glemt mig".. Eller i hvert fald lagt mig nederst i bunken. Min sagsbehandler var så sød at tage en samtale med mig anyway, men kunne altså ikke diske op med noget nyt.. Så jeg gik derfra med ordene: "Jamen, så går jeg hjem og venter lidt mere..!"
Dårlig stil Gladsaxe Kommune. Jeg er syg og burde få noget hjælp. I hvert fald i det mindste den hjælp de lovede, i form af en Social Coach.. Men ja, jeg venter videre...

På vejen hjem måtte jeg lige forbi Matas og Kvickly - hapsede disse ting med hjem:

Hama Perler - 2 pakker for 100,-


Depend Cracked Effect, 39,95,- pr stk. Gosh Mat Effect 59,95,-

2 kommentarer:

tumling sagde ...

Ej jeg har ik set de har perler i kvickly :( Jeg ELSKER perler ihh!!

Tina sagde ...

Så skynd dig derop!!
Jeg elsker også perler,hihi...