torsdag den 9. juni 2011

Jamen jeg skal jo lure dem allesammen !!

Altså jeres blogge!

Hver morgen (stort set) sidder jeg her ved computeren med min kaffe og tjekker alle de nye indlæg på de blogge jeg læser, og hold da fast der er mange ! Nogle gange kan der snildt gå et par timer med det..

Idag fik jeg så den tanke at jeg ville anbefale et par af de blogge jeg syns VIRKELIG godt om, altså som jeg næsten glæder mig til at læse når jeg vågner om morgenen ;)

Såeh, here goes:

  • På SU i Hovedstaden - jeg tjekker ind så ofte jeg kan for hun har gang i de vilde konkurrencer !!
  • Superheltemors bekendelser - hun er bare skide sjov, meget direkte, og så har hun nogle skønne unger !
  • Katrine fra Nordvest - jeg ved ikke rigtig hvad det er med den her blog, men jeg er bare solgt !
  • Litzy's Delight - hun tager nogle smukke billeder og har en skøn måde at skrive på..
  • Persilje med vilje - hun er bare så smuk og naturlig! Og så virker hun bare som en rigtig rigtig sød pige!

Det var lige dem jeg havde lyst til at fremhæve idag - tjek dem endelig ud !

4 kommentarer:

Regitze sagde ...

Jah, det gør mig glad at du kan lide på SU i Hovedstaden :-) Tak for linket!

Tina sagde ...

Dét kan jeg i hvert fald!
Velbekomme :)

Litzy sagde ...

Årh jeg bliver jo nærmest helt flov... tusind tak søde :) Glæder mig at du kigger forbi

Tina sagde ...

Hihi jamen velbekomme da :)

Det gør jeg uden tvivl - og meget gerne ofte !

Kh Tina